9 Oktober - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Jeroen en Fianne Willemen - WaarBenJij.nu 9 Oktober - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Jeroen en Fianne Willemen - WaarBenJij.nu

9 Oktober

Door: Jeroen en Fianne

Blijf op de hoogte en volg Jeroen en Fianne

10 Oktober 2016 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vanmorgen waren we beide al op tijd wakker de de warme zon die vol op onze kamer scheen, hierdoor was het al snel warm. Na het ontbijten, opfrissen en opruimen van de kamer uitgecheckt en nog even naar de Walmart gegaan. Intussen was het 10uur en al 29graden, dus het zou een warme dag worden. De auto volgetankt en ruitenwisservloeistof bijgevuld(deze piepte al een paar dagen)dus onze lange rit naar Los Angeles kon beginnen. Fianne nam het eerste deel van de rit voor haar rekening en na 2,5 / 3 uur zat Jeroen achter het stuur.
Het was een lange rit van in totaal ruim 5 uur. In een keer zijn we goed naar ons hotel gereden. Eenmaal ingecheckt al onze spullen uit de auto gehaald, zodat we de laatste dag alles zo in kunnen pakken zodat we het nog mee kunnen krijgen in het vliegtuig.
Daarna zijn we gaan eten, maar eerst even naar het strand, wat op loopafstand van het hotel is. Natuurlijk was het intussen alweer zo laat dat de zon onder aam het gaan was, dus daar konden we mooi van genieten en foto's maken. Dit was misschien wel de beste zonsondergang omdat de zon echt achter de zee verdween, iets wat voor mooie kleurtjes in de lucht zorgde. Daarna zijn we gaan eten bij Arby's een lekker vullende maaltijd zodat we de rest van de avond geen boe of bah meer konden zeggen. Daarna terug naar de kamer gegaan om nog even naar het president debat gebeuren te kijken. Morgen proberen we nog de toerist uit te hangen in LA, zodat we de dagen daarna lekker kunnen chillen.

• 10 Oktober 2016 - 22:08

Emmie:

Heeeee! Waar zijn die foto's van die mooie zonsondergang nou??

Verslag uit: Verenigde Staten, Los Angeles

Jeroen en Fianne

Na onze prachtige huwelijksdag volgt de lang verwachte huwelijksreis :) er waren wat mensen die op de hoogte gehouden wilden worden, vandaar deze site. We willen hier een kort dagboekje bijhouden dus als je het leuk vindt dat te zien ben je hier van harte welkom.

Actief sinds 18 Sept. 2016