5 oktober 2016 - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Jeroen en Fianne Willemen - WaarBenJij.nu 5 oktober 2016 - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Jeroen en Fianne Willemen - WaarBenJij.nu

5 oktober 2016

Door: Jeroen en Fianne

Blijf op de hoogte en volg Jeroen en Fianne

06 Oktober 2016 | Verenigde Staten, Page

Vanmorgen was het tijd om afscheid te nemen van Bryce Canyon wat neer komt op afscheid nemen van Jackie. We hebben de opties onderzocht om haar mee naar Nederland te kunnen nemen. Maar dat is erg lastig, kost veel tijd en geld. Dus haar daar achter laten was wel even een dingetje. We hopen dat de volgende gasten lief voor haar zijn en hebben een brief voor het personeel achter gelaten..
We gingen eerst langs bij mossy cave. Dat is een grot met watervallen in de buurt. Mooi om te zien en wat aardige toeristen tegen gekomen. We konden kiezen om een stuk terug te rijden om op een weg naar Paige te komen of verder te rijden en via een route waar we nog niet waren geweest te rijden. Google maps gaf aan dat het maar 7 min. Langer duurde dus kozen we daarvoor. Na een tijdje ging de verharde weg ineens over in onverharde weg. Dit was een ongelofelijke route, door prachtige natuur en vrij onmogelijke "wegen" elke keer dachten we hoe kan Google dit een weg noemen en we zullen het ergste nu wel gehad hebben. Het was een heel avontuur waar van we probeerden te genieten maar soms ook best wat spannend was.Ww overwegen wel een nieuwe sport te beginnen in Nederland: rally rijden.. Na ongeveer 2,5 uur kwamen we op Highway 89 en waren we vrij snel bij ons nieuwe plekje voor 2 nachten; Lake powell. We hadden nog nauwelijks gegeten of gedronken, mede doordat we ook niks tegen kwamen die dag. Na het inchecken vertrokken we naar het plaatsje Paige voor een flinke maaltijd. Jeroen had op internet over "Big John Texas bbq" gelezen. Een eettentje die zat in een vroeger tankstation, waar het vlees op een bbq bereid werd en uren lag te roken. Leuke sfeer en als je van rooksmaak houdt was het eten ook lekker. Toen onze buikjes weer vol zaten hebben we de auto maar eens vertroeteld. Na al onze tochten en vooral na vandaag zag hij er niet meer uit. Na het wassen glanst hij weer als nooit tevoren. We gaan terug naar het hotel waar we de zonsondergang proberen vast te leggen. De zonsondergang is een van onze favoriete momenten op de dag en we hebben al een paar prachtige mee gemaakt. Rest van de avond vermaken we ons in het hotel.

• 08 Oktober 2016 - 17:10

Emmie:

Zo, even bijgelezen. Jullie beleven nogal wat zeg! Word je daar niet moe van? Maar het is wel prachtig. De natuur spreekt mij persoonlijk meer aan dan Las Vegas, maar deafwisseling is vast heerlijk.
    Have more good time :)