3 Oktober 2016 - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Jeroen en Fianne Willemen - WaarBenJij.nu 3 Oktober 2016 - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Jeroen en Fianne Willemen - WaarBenJij.nu

3 Oktober 2016

Door: Jeroen en Fianne

Blijf op de hoogte en volg Jeroen en Fianne

05 Oktober 2016 | Verenigde Staten, Bryce Canyon City

Vlak voor elven checken we uit bij het monte carlo hotel. We begonnen onze dag in een outlet shopping center. Deze zat ten zuiden van de strip. In de Nike store weten we allebei te slagen. We lopen het centrum nog even door en gaan dan op zoek naar de Ihop waar Fianne graag wou gaan brunchen. Maar dan komen we de beroemde " five guys, burgers and fries tegen. Dit was de eerste keer dat we hem tegen kwamen dus gingen we er maar meteen naar binnen. Leuk team van mensen werkt daar, echt oog voor de klant. Het eten was ook lekker dus het is inderdaad een aanrader. We zochten de auto weer op en begonnen met onze reis naar Bryce. Eerst heel lang een weg richting Salt lake city maar we namen gelukkig de juiste afslag en kwamen zo terecht bij Zion national park. Waar we zo door konden rijden met onze America national beauty pas. Hier en daar natuurlijk weer gestopt. We kwamen rond half 9 (Utah tijd) aan bij ons hotel. Best veel toeristen nog dus een drukke boel. *hier volgt een verhaal over een kitten dus als je daar niks mee hebt kun je hier beter stoppen met lezen * Bij ons appartement zat een kitten ons al op te wachten, piepend om aandacht. We dachten eerst ah een wilde kat, daar moet je maar niet in de buurt van komen. Maar toen we naar de General store liepen voor avond eten liep hij achter ons aan (hartverscheurend) te mauwen. We bleven staan, nog een beetje bang voor een klauw of om gebeten te worden maar tegelijkertijd was hij ook zo aandoenlijk. Hij kwam naar ons toe, gaf kopjes en uiteindelijk durfde Fianne hem te aaien. Hij begon meteen te spinnen en genoot er echt van, dit maakt weg lopen nog moeilijker. Eerst maar weer even naar de kamer om handen te wassen, geen idee waar dat beest allemaal gezeten had.. Maar ja we moesten er toch echt weer langs. Toen we weer terug kwamen volgde hij ons naar onze kamer. Hij glipte stiekem naar binnen, dus wij weer buiten gezet. Bleef hij zitten mauwen voor onze deur. Dit kon Fianne haar hartje natuurlijk niet aan. Even buiten met hem gelopen, niet alleen zijn vond hij al fijn. Maar uiteindelijk zat hij toch weer buiten te mauwen. Fianne heeft de deur op een kier gezet en binnen was hij.. Heel lang geknuffeld en laten spelen met een sok opgerold tot balletje. Je hoorde niks anders meer dan tevreden geronk. Zo werden Fianne en hij beste vrienden.. Hij lijkt overigens een zij te zijn en we hebben haar Jackie genoemd. Jeroen vind haar stiekem ook heel lief maar houdt z'n hoofd wat koeler. Ze lijkt in ieder geval geen wilde kat, ziet er gezond uit, heeft geen jeuk, zoekt contact en aan haar reactie zie je dat ze mensen wel gewend is. Dus misschien is ze wel van iemand hier. Morgen maar eens vragen, nu eerst lekker slapen.

• 05 Oktober 2016 - 14:42

Gerrie Willlemen:

nieuw huisdier jeroen en fianne leuk voor ...