1 oktober 2016 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Jeroen en Fianne Willemen - WaarBenJij.nu 1 oktober 2016 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Jeroen en Fianne Willemen - WaarBenJij.nu

1 oktober 2016

Door: Jeroen en Fianne

Blijf op de hoogte en volg Jeroen en Fianne

02 Oktober 2016 | Verenigde Staten, Las Vegas

Zingt; " waking up in Vegas " we wilden niet echt uit bed komen vanmorgen. Dit is hotel nummer 7 en het bed is een van de betere.
Na een klein ontbijtje zijn we weer gaan slapen. Vooral Jeroen is hierin gespecialiseerd. uiteindelijk waren we om 12 uur klaar om de hotelkamer te verlaten We namen weer de tram naar het bellagio hotel. Deze is al helemaal in de herfstsferen. Ze hebben een soort herfsttuin ingericht, leuk om te zien en rook lekker naar kaneel enzo. Het was rond dit tijdstip natuurlijk gloeiend heet dus liepen we door de hotels. We kwamen aan bij het Flamingo hotel waar we wilden kijken bij de beestjes die ze daar hebben. Zoals schildpadden, papagaaien, vissen en natuurlijk flamingo's. Daarna zijn we eventjes wezen shoppen. We gingen op tijd terug naar het hotel om ons klaar te maken voor onze date night. Jeroen had namelijk het leuke idee om naar een drive in bioscoop te gaan. We waren er iets voor 18uur en even daarna konden we "naar binnen" we zaten bij scherm vier. Je betaalt $7,50 p.p en dan kun je 2 films zien. Er stond ook een tafelvoetbalspel waar we allebei een kauwgombal wonnen en Jeroen een stuiterbal. Er is keuze uit verschillende films doordat er 6 schermen zijn. Wij kozen voor de combinatie "masterminds" en "suïcide squad". Het geluid gaat via je radio en er zit een tentje voor snacks en drinks, waar je ook naar de wc gaan. Heel leuke ervaring.
Na afloop van de films het terrein verlaten ging helaas niet zo soepeltjes. Er liggen namelijk heuvels van asfalt voor de schermen,zodat je je auto schuin omhoog naar het scherm kan parkeren. Auto's kunnen er niet zo goed tegen als je daar recht overheen rijdt, en een schrapend ijzer op asfalt geluid kan dan voorkomen. Dus dat was even schrikken. Gelukkig was er niets kapot en konden we onze weg terug naar het hotel vervolgen. Savonds in het donker terug naar het hotel in Las Vegas rijden is een hele ervaring. Gelukkig zijn we veilig terug gekomen. We hebben zelfs een klein stukje op 'de strip' gereden. Bij de parkeergarage stond iemand van het hotel die ons vertelde dat we niet steeds een parkeerkaart hoefde te kopen, maar met ons deurpasje in en uit konden rijden. Teminste, als je die registreert. We hadden gisteren bij de gastenbalie nog gevraagd of we iets speciaals moesten doen voor het parkeren,maar dit was niet het geval kregen wij te horen. Beetje apart dus. We gingen eerst naar onze kamer, waar we zagen dat de housekeeping niet was geweest. Dit gingen we even melden bij de gastenbalie, waar we gelijk onze kaart gingen laten activeren voor de parkeergarage. Nu zouden we bij alle MGM aangesloten hotels kunnen parkeren. Ook vond hij het vervelend voor ons dat de housekeeping niet was geweest en bood hij aan dat we maandag bij uitchecken. alleen de parkeerkosten hoeven te betalen en niet de fees die we per nacht zouden moeten betalen. Dus dat is top.Hierna zijn we naar de sportsbar gegaan waar allerlei sport wordt uitgezonden zoals: rugby, golf en ijshockey. Gelukkig voor Jeroen was er op een klein tvtje ook Formule1 bezig. Dit was een leuke race om te zien en op een gegeven moment kwam er een Engelsman bij die voor Hamilton was. Helaas voor hem viel Hamilton uit maar daardoor kon Verstappen mooi tweede worden. Tijdens de race hadden we wat honger gekregen, dus na afloop hebben beide een pizzapunt gegeten en zijn daarna lekker naar bedje gegaan. Het is 2.30uur dus we slapen morgen maar weer lekker uit, is overdag in Vegas veeel te warm om actief te zijn.