11 oktober 2016 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Jeroen en Fianne Willemen - WaarBenJij.nu 11 oktober 2016 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Jeroen en Fianne Willemen - WaarBenJij.nu

11 oktober 2016

Door: Jeroen en Fianne

Blijf op de hoogte en volg Jeroen en Fianne

12 Oktober 2016 | Verenigde Staten, Los Angeles

Onze laatste echte dag in LA. We willen er een rustig strand dagje van maken. Als we naar de ontbijtzaal lopen merken we dat het bewolkt is en voelt het helaas erg fris. Na ons ontbijt gaan we naar de kamer en is Fianne zo moe dat ze nog twee uur slaapt en daarna nog moeite heeft om uit bed te komen... We pakken de koffers vast in, die passen gelukkig nog dicht. We rijden door de buurt op zoek naar een autowasstraat omdat we morgen "onze" auto ook weer een beetje netjes willen afleveren. We zien niet echt iets en we belanden bij de Ihop voor lunch. Leuk om ook nog even mee gemaakt te hebben. We vragen daar nog even de weg naar een carwash maar werden helaas naar een gestuurd waar je lid van moet zijn. Weer terug in het hotel zoeken we er 1 op internet en vinden we er toch nog 1 in de buurt. Onderweg naar de carwash spotten we een winkelcentrum waar we naar het auto poetsen een kijkje gaan nemen. Winkels als de sears, jc penny en Macy 's zijn daar te vinden. We slaan de laatste boodschappen in en rijden nog even langs Jeroen z'n favoriete winkel " dollar Tree" en uiteindelijk zijn we uren later pas weer terug in het hotel. Oja tussendoor nog een hapje gegeten bij de panda express. Was weer veel te veel dus hebben we het mee naar het hotel genomen en aten we rond 23 uur weer warm. Nog een laatste keer genieten van het bad, met een veel te dure lush bathbomb.. En dan lekker naar bed. Morgen vliegen we weer terug, een vlucht van 10,5 uur. Nu al zin om weer lekker thuis te zijn. Terugkijkend op een onvergetelijke honeymoon

• 12 Oktober 2016 - 17:35

Gerrie Willlemen:

een fijne terug reis. we horen de verhalen wel als jullie thuis zijn.
    ik ben zeer benieuwd naar de foto''s van de bruiloft.
    hoef ik eindelijk niet meer om te rekenen wat het tijd verschil is.
    we horen wel als jullie veilig thuis zijn.

Verslag uit: Verenigde Staten, Los Angeles

Jeroen en Fianne

Na onze prachtige huwelijksdag volgt de lang verwachte huwelijksreis :) er waren wat mensen die op de hoogte gehouden wilden worden, vandaar deze site. We willen hier een kort dagboekje bijhouden dus als je het leuk vindt dat te zien ben je hier van harte welkom.

Actief sinds 18 Sept. 2016