8 oktober 2016 - Reisverslag uit Lake Havasu City, Verenigde Staten van Jeroen en Fianne Willemen - WaarBenJij.nu 8 oktober 2016 - Reisverslag uit Lake Havasu City, Verenigde Staten van Jeroen en Fianne Willemen - WaarBenJij.nu

8 oktober 2016

Door: Jeroen en Fianne

Blijf op de hoogte en volg Jeroen en Fianne

09 Oktober 2016 | Verenigde Staten, Lake Havasu City

Hopelijk wordt het geen gewoonte, want ook in dit hotel kwam om half 9 de schoonmaakster ons wakker maken en vervolgens elk half uur vragen of we er nog waren. Wij bleven gezellig tot half 11. Rond 12 uur kwamen we langs "Jack in de box" gereden waar we gingen brunchen. Het weer veranderde en we zagen het in de verte regenen en onweren. Dit zorgde voor mooie luchten. We kwamen op tijd aan bij ons volgende adresje bij Lake Havasu. Het heet "Londen Bridge resort" en ligt echt naast de Londen Bridge. De versie die in Amerika ligt dan natuurlijk. De receptionist was een van de aardigste die we ontmoeten hebben. Leek oprecht geïnteresseerd ook wel eens leuk. De meeste receptionisten die we spreken zijn namelijk gestrest /chagrijnig. Dus de eerste punten zijn binnen! We kwamen bij onze kamer, wat een studio(tje) bleek te zijn. Voor het eerst hebben we een bank en een fatsoenlijk keukentje. Het is hier rond de 30 graden Celsius dus wou Jeroen graag gaan zwemmen. Ze hadden zelfs een glijbaan. Na een tijdje in het zwembad wou Fianne graag nog even winkelen en eindigde we in de Sephora waar de holiday gifts al te koop zijn. Hierdoor verliet Fianne heel gelukkig en wat armer de winkel. Ook was er een Wallmart waar we vast ontbijt /lunch en snack producten kochten voor de volgende dag. We kwamen bij de kassa achter een stel wat de hele winkel probeerde leeg te kopen met zoveel mogelijk korting. Dit ging niet van een leien dakje dus duurde echt belachelijk lang. De caissière stelde al voor om een tent op te zetten zodat we konden kamperen. Toen wij aan de beurt waren wou het stel achter ons ruilen met de kosten. Oftewel dat we hun berg boodschappen wilde betalen. Dikke doei.. Mensen lijken daar voor 3 weken in te slaan. Gezellig zo'n supermarkt haha. Buiten was het inmiddels bijna donker en maakten we nog wat foto's van de prachtige lucht. Terug bij het hotel bleek het haast onmogelijk om te kunnen parkeren. Een beetje brutaal hebben we een plekje gevonden, waardoor we uitgejoeld werden door mensen die er ook wilden parkeren . De brutalen hebben de halve wereld toch? De drukte bleek te komen door een evenement. "IJSBA" (?) een wereld kampioenschap kunstjes met een jetski. Wel grappig om een stukje van mee te maken maar zorgde voor veel drukte en erg "aanwezige" mensen om en bij het hotel. We wilden eten bij "chilly's" maar daar zat het al helemaal vol dus eindigde we bij de Mac Donalds. Terug op de kamer hebben we ons bed uitgeklapt want die zit verstopt in een kast zodat je meer leefruimte hebt. 22uur op zaterdag in Arizona betekent 14.00uur op zondag in Japan. Dus Jeroen kon mooi via zijn telefoon de formule 1 race kijken met een biertje en een chippie erbij. Ja wij vermaken ons nog even. Morgen vertrekken we naar onze laatste locatie

• 09 Oktober 2016 - 22:25

Theo:

Hoi Jeroen En Fianne.
    Mag de laatste locatie ook mooi zijn om te bekijken.
    Tot nu toe is alles mooi om mee te mogen maken.
    Zo te zien hebben jullie er een mooie trip van gemaakt.
    Jullie zullen na die weken wel erg moe zijn.
    Maar zeker een ervaring rijker.
    Nog succes en nog even genieten.
    Groetjes van hier.

• 10 Oktober 2016 - 17:47

Astrid :

Leuk weer om te lezen! Geniet er nog even van he!