7 oktober 2016 - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Jeroen en Fianne Willemen - WaarBenJij.nu 7 oktober 2016 - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Jeroen en Fianne Willemen - WaarBenJij.nu

7 oktober 2016

Door: Jeroen en Fianne

Blijf op de hoogte en volg Jeroen en Fianne

08 Oktober 2016 | Verenigde Staten, Grand Canyon

Om half 9 worden we gewekt door schreeuwende housekeeping, is weer eens wat anders. Om half 11 checken we uit, gooien we de tank vol en gaan we op weg naar de Grand canyon. We merken dat we onderweg steeds minder vaak stoppen omdat we een beetje het gevoel hebben alles wel gezien te hebben. Een lange weg door wat rotsachtig landschap. Dus weinig foto's gemaakt. Onze eerste stop was het eerste uitzicht punt van de grand canyon. Je struikelt er over de toeristen. Zoals een Texaan ons gisteren al vertelde "dat is een flink gat in de grond" gek genoeg waren we dus eigenlijk ook niet echt meer onder de indruk. We zijn nog een paar keer gestopt, wat hertjes tegen gekomen en door gereden naar het hotel. Weer een best western maar deze is wat luxer. We zijn, net als honderden andere, voor de zonsondergang terug gegaan naar grand canyon. Is een kwartiertje rijden vanaf ons hotel. Op internet stond dat "mather point" het mooiste punt daar voor is. Helaas was daar juist weinig te zien want de zon ging aan de andere kant onder... Bij het terug lopen naar de auto zagen we er zelfs meer van. Elke keer als we het plannen valt het uitkijkpunt met zonsondergang wat tegen. Gelukkig zien we er veel spontaan. Daarna bij Wendy's gegeten. Bij ons hotel stonden elanden te grazen, die lopen hier los. De "Mountain lion" als het goed is ook maar die hebben we helaas niet gezien. Op de hotel kamer van het bad genoten, home alone gekeken, dus we zijn al in kerstsfeer.. Jeroen keek nog even f1 kwalificatie terwijl Fianne vast ging slapen. Morgen naar Lake Havasu

Verslag uit: Verenigde Staten, Grand Canyon

Jeroen en Fianne

Na onze prachtige huwelijksdag volgt de lang verwachte huwelijksreis :) er waren wat mensen die op de hoogte gehouden wilden worden, vandaar deze site. We willen hier een kort dagboekje bijhouden dus als je het leuk vindt dat te zien ben je hier van harte welkom.

Actief sinds 18 Sept. 2016