6 Oktober 2016 - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Jeroen en Fianne Willemen - WaarBenJij.nu 6 Oktober 2016 - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Jeroen en Fianne Willemen - WaarBenJij.nu

6 Oktober 2016

Door: Jeroen en Fianne

Blijf op de hoogte en volg Jeroen en Fianne

07 Oktober 2016 | Verenigde Staten, Page

Vandaag staat er iets op de planning wat al maanden vast staat " antiloppe canyon tour" hier moesten we ons 11 uur voor melden. Samen met een stel uit Duitsland, twee vrienden uit New York en Italië waren we groepje blauw en gingen we met onze gids Oscar op pad. Eerst in een wagentje naar het terrein om vervolgens een stukje de zandvlakte op te rijden in de buurt van de canyon. Oscar vertelde dat we veel foto's moesten maken en hij wist precies op welke plekken. Het voelde een beetje alsof je als vee door de canyon werd geleid, je maakte wat foto's en daarna ging je weer terug. Oscar zag overal gezichten, beren en draken in. Wij hadden daar wat meer fantasie voor nodig. Wel wat mooie plaatjes geschoten maar jammer hoe het geregeld wordt. Daarna zijn we naar de horseshoebend in de Colorado river gegaan. Na even klimmen over een zandheuvel sta je boven aan de rand van de canyon waar de river door heen loopt.
Toen zijn we eindelijk weer eens ergens gaan eten. We eten nu vaak wat supermarkt hapjes op de kamer. Maar we kwamen Jeroen z'n nieuwe favoriete tentje tegen " Jack in the Box " er tegenover zat de Wallmart. Daar waren we nog niet geweest dus was leuk om in deze grote winkel rond te lopen. Toen we vertrokken ging de zon alweer bijna onder en zochten we het snel hogerop om van het uitzicht te genieten. Na een hele dag op stap was een avond rustig foto's kijken en relaxen wel weer lekker. Morgen vertrekken we naar de Grand canyon. Over een weekje zijn we weer thuis.

• 07 Oktober 2016 - 18:57

Mia Linskens:

Ik ken jullie niet maar wat een mooie reis maken jullie!

Mooie foto's , ik geniet mee!

Doe voorzichtig en geniet!

Jeroen en Fianne

Na onze prachtige huwelijksdag volgt de lang verwachte huwelijksreis :) er waren wat mensen die op de hoogte gehouden wilden worden, vandaar deze site. We willen hier een kort dagboekje bijhouden dus als je het leuk vindt dat te zien ben je hier van harte welkom.

Actief sinds 18 Sept. 2016