4 Oktober 2016 - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Jeroen en Fianne Willemen - WaarBenJij.nu 4 Oktober 2016 - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Jeroen en Fianne Willemen - WaarBenJij.nu

4 Oktober 2016

Door: Jeroen en Fianne

Blijf op de hoogte en volg Jeroen en Fianne

06 Oktober 2016 | Verenigde Staten, Bryce Canyon City

Vanmorgen bij de receptionist gevraagd van wie de kat is. oja er zijn hier wat wilde katten zei hij. In het winkeltje verkochten ze kattenvoer. We kochten voor ons en Jackie een ontbijtje. Nadat ze dat had opgesmikkeld zagen we de schoonmaakster boos kijken. We besloten Jackie mee te nemen. Ze genoot van het uitzicht en ging daarna rustig slapen. Ons hotel zat vlak naast het park, dus we waren er zo. Mooie uitzichten en weer totaal anders dan we al eerder hadden gezien. Het park zag er zo anders uit doordat de rood/oranje rotsen gecombineerd gingen met het groen van de bossen die erbij groeien. Savonds zijn we nog even terug gereden om de zonsondergang te gaan bekijken op paria view point. Onderweg kwamen we nog wat herten tegen, leuk om dit van dichtbij te zien. De zonsondergang was ook wel mooi om te zien omdat de rotsen zelf lang van kleur blijven. Toen het eenmaal donker was zijn we weer snel terug naar het hotel gegaan. Als de zon eenmaal onder is koelt het flink af en kan het zelfs vriezen snachts. Eenmaal aangekomen snel opgewarmd en gaan slapen

Verslag uit: Verenigde Staten, Bryce Canyon City

Jeroen en Fianne

Na onze prachtige huwelijksdag volgt de lang verwachte huwelijksreis :) er waren wat mensen die op de hoogte gehouden wilden worden, vandaar deze site. We willen hier een kort dagboekje bijhouden dus als je het leuk vindt dat te zien ben je hier van harte welkom.

Actief sinds 18 Sept. 2016