30 september 2016 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Jeroen en Fianne Willemen - WaarBenJij.nu 30 september 2016 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Jeroen en Fianne Willemen - WaarBenJij.nu

30 september 2016

Door: Jeroen en Fianne

Blijf op de hoogte en volg Jeroen en Fianne

01 Oktober 2016 | Verenigde Staten, Las Vegas

Rond 8.00uur reden we weg bij ons hotel in mammoth lakes om de rit naar Las Vegas te beginnen. Na een paar uurtjes saai over een lange weg richting death valley. In dit "park" waren veel bergen en gesteenten en was het vooral heet.. Rond de 40 graden. We stapten uit bij wat uitzichtpunten, een canyon om even te klimmen en uiteindelijk bij "badwater" een plekje wat 85,5 meter onder zeeniveau ligt. We reden bijna het park uit toen er ineens een coyote de weg op stapte. We stopten op de weg om even naar hem te kijken en toen hij langs de auto liep kwam er een ander via de voorkant aan gelopen. Ze waren niet bang en liepen wat rond de auto. Op een gegeven moment hielden we het verkeer op dus zijn we maar verder gereden. Na 9 uur onderweg te zijn geweest kwamen we aan bij ons hotel in las vegas het monte carlo hotel. Auto in de garage geparkeerd en aangesloten bij de lange rij om in te checken. Er komt nog voor $150 fee'bij om er 3 nachten te mogen slapen. We kregen kamer 206 toegewezen op de 18de verdieping, met uitzicht op de strip. Helaas was die kamer nog niet in orde toen we erin kwamen. Waarschijnlijk is de badkamer opnieuw gekit en alle badkamer benodigdheden waren in de hotelkamer gesmeten. Het douchegordijn op bed zag er niet erg verwelkomd uit. Dus wij naar beneden om te zeggen dat onze kamer er niet uit ziet. Moeten we weer naar de kamer om naar hen te bellen en dan zetten ze het kamernummer op de kaart om. Na 20 minuten bellen en vooral wachten krijgen we een andere kamer, nummer 203 op de 21ste verdieping. Helaas geen uitzicht meer op de strip maar op het zwembad. De kamer is een stuk netter. We hadden twee sleutelpasjes waarvan er 1 niet deed dus weer naar de guest service. Twee pasjes erbij gekregen. Nu konden we gaan avond eten. We kwamen uit bij een foodcourt waar we voor panda express kozen. Samen 1 maaltijd omdat we steeds te veel bestellen. Daarna terug naar het hotel gegaan om ons klaar te maken voor een avond in Vegas en wat kleren te wassen. We gingen met een gratis tram van monte carlo naar het bellagio. Daar waren we precies op tijd voor een fonteinshow. We hebben over de strip gewandeld, door wat hotels. De. Venetian bezocht en uiteindelijk om 00.45uur nog een small menu besteld bij Wendy's, een burgertentje. Nog wat boodschapjes gedaan voor ontbijt en weer onze kamer opgezocht 1.30uur nam Jeroen z'n net gekochte biertje en viel Fianne al snel in slaap

• 02 Oktober 2016 - 15:02

Gerrie Willlemen:

en heb je onze dollars ook vergokt.daar zie ik niks in staan in het verslag

• 02 Oktober 2016 - 15:05

Emmie:

Jullie beleven heel wat zo. Je valt van de overweldigende natuur in een kamer die niet op orde is. Het lijkt allemaal niet echt als ik het zo lees. Maar dat is het wel he?!