26 september 2016 - Reisverslag uit Morro Bay, Verenigde Staten van Jeroen en Fianne Willemen - WaarBenJij.nu 26 september 2016 - Reisverslag uit Morro Bay, Verenigde Staten van Jeroen en Fianne Willemen - WaarBenJij.nu

26 september 2016

Door: Jeroen en Fianne

Blijf op de hoogte en volg Jeroen en Fianne

27 September 2016 | Verenigde Staten, Morro Bay

Onze reis ging vandaag verder naar Morro Bay, waar de Morro Rock ligt. Dit kon natuurlijk niet zonder een goed ontbijtje. Tegenover ons hotel zat een Amerikaanse eettentjes, Denny's genaamd. Hier hebben we een lekker stevig ontbijtje gegeten,zodat we er weer tegen aan konden. Daarna terug naar het hotel gegaan om uit te checken. Onze weg vervolgde zich vandaag nogsteeds langs de prachtige route Highway 1, die helemaal langs de westkust van Amerika liep. Onderweg weer de nodige pauzes gehad bij verschillende mooie plekjes om foto's van de omgeving te kunnen maken. Ook kwamen we een leuk plekje tegen waar een flink aantal zeehonden lag te chillen in de zon.Het was de hele dag ongeveer 30 graden, dus Jeroen was erop gekleed om een frisse duik in de zee te kunnen gaan nemen. Helaas voor hem was vrijwel alles bergen/kliffen en de stukjes strand die er zijn waren niet bereikbaar of verboden toegang. Totdat Fianne in de laatste 40km van de rit opeens roept, kijk mensen op het strand! Wij snel de auto geparkeerd om daar een kijkje te nemen.Jeroen rende naar het water toe om een verfrissende duik te kunnen nemen in de grote golven van de zee. Na een paar minuten kwam hij er toch maar weer uit, het afkoelen was goed gelukt want het water was best frisjes. Eenmaal weer wat opgedroogd reden we verder naar ons hotel. Daar aangekomen en ingecheckt, zag de receptionist dat we op huwelijksreis waren, dus kregen we een betere kamer van hem. Via onze kamer konden we op een groot terras komen waar we een prachtig uitzicht hadden over Morro Bay en de Morro Rock. Het was ook een mooie plek om de zon te zien zakken in de zee. Toen het eenmaal donker was besloten we een hapje te eten bij het hotel, we hadden niet echt zin meer om het dorpje in te gaan. Volgende keer doen we dat toch maar wel, want het was een vrij luxe restaurant met allerlei lekkere soorten vis, joepie.... We bestelde maar gewoon een oude vertrouwde burger en een salade. Daarna nog een lekker toetje en dat eenmaal op terug naar de kamer om een beetje optijd naar bed te gaan. Morgen staat namelijk de trip via Sequoia National Park op de planning.

Verslag uit: Verenigde Staten, Morro Bay

Jeroen en Fianne

Na onze prachtige huwelijksdag volgt de lang verwachte huwelijksreis :) er waren wat mensen die op de hoogte gehouden wilden worden, vandaar deze site. We willen hier een kort dagboekje bijhouden dus als je het leuk vindt dat te zien ben je hier van harte welkom.

Actief sinds 18 Sept. 2016