22 september 2016 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Jeroen en Fianne Willemen - WaarBenJij.nu 22 september 2016 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Jeroen en Fianne Willemen - WaarBenJij.nu

22 september 2016

Door: Jeroen en Fianne

Blijf op de hoogte en volg Jeroen en Fianne

23 September 2016 | Verenigde Staten, San Francisco

Goodmorning! Ik schrijf dit om 4 uur s nachts omdat ik niet meer kan slapen. Dus zo voelt een jetlag.. (Fianne)

Op 22 september beginnen we de dag in New York, we maken ons klaar om te vertrekken. Na onze koffers ingepakt te hebben (ze passen nog net dicht..) spreken we de Bell man om te zorgen dat we opgehaald worden rond 12.15uur om naar the JFK airport gebracht te worden. Ik zeg nou wel spreken.. Maar hij is lastig te verstaan met z'n Mexicaanse? Accent. Het komt uiteindelijk goed. 12.15 uur JFK $75 inclusief tip. Maar we merken dat we vrij veel New yorkers lastig kunnen verstaan. Terwijl wij toch dachten wel fatsoenlijk engels /Amerikaans te spreken. Maar de meeste mensen praten heel zacht terwijl er ook muziek op staat en ze hebben een andere achtergrond met bijbehorend accent. Dus voelen we ons nog regelmatig sullige toeristen. We gaan american pancakes eten bij een eettentje genaamd Gigi. Checken uit om 12 uur en gaan met onze privé chauffeur naar het vliegveld. Weinig controle daar dus alles gaat soepel. De vlucht naar San Francisco duurde 6 uur en 25 minuten. redelijk veel turbulentie maar verder een relaxde vlucht waarin we wat series en films kijken. De aankomst ging al net zo soepel. We stonden met 20 minuten met koffer en al bij de taxi. Die dropt ons voor het hotel. Aardige receptionist, prima kamer. Alleen de geur in het hotel vindt Fianne echt vreselijk. Het doet haar denken aan de badkamer in verzorgingshuizen.. Echt zo'n urine lucht maar ook ergens de herinnering van de geur uit het huis van oudtante Rudy. Een allerliefst omaatje maar de geur is niet bepaald aangenaam. Hopelijk trekt het nog wat weg. We hebben nog geen avond eten gehad en het is inmiddels 21uur. Tegen over het hotel zit een pizza afhaalrestaurant "papa john" we bestellen een grote pizza die we met z'n tweeën op bed op eten. De bbq chicken. Super lekkere pizza! Hier in San Francisco is het ook een stuk kouder overdag zo'n 15 graden. Dus het is heerlijk om onder de warme dekens te gaan liggen en lekker te slapen na deze toch wel vermoeiende dag.

Verslag uit: Verenigde Staten, San Francisco

Jeroen en Fianne

Na onze prachtige huwelijksdag volgt de lang verwachte huwelijksreis :) er waren wat mensen die op de hoogte gehouden wilden worden, vandaar deze site. We willen hier een kort dagboekje bijhouden dus als je het leuk vindt dat te zien ben je hier van harte welkom.

Actief sinds 18 Sept. 2016